ph4_logo
 
 

 

CRM

ph4_image_text

Pyramid CRM är inte bara en lösning för säljstöd utan ett brett verksamhetsstöd för företagets

alla anställda. Pyramid CRM innehåller funktioner som ökar den personliga effektiviteten och

låter de anställda enkelt dela information om kunder, produkter och projekt. En helintegrerad

CRM-lösning i Pyramid, drar dessutom nyttan av all den information som finns i affärssystemet.

Information är navet i din verksamhet!

Att bygga upp en bra relation med sin kund, så att kunden kommer tillbaka för nya affärer, är en utmärkt investering. Arbetsinsatsen och kostnaden för att sälja till en redan etablerad kund är avsevärt lägre än till en ny. Att väl vårda sina kunder på ett effektivt och genomtänkt sätt gör att du får mer tid över för att skaffa nya.

 

Hämta pdf»

Customer Relationship

I säljarbetet får du hjälp att hålla ordning på kontakter och prospekt.

Du kommunicerar via e-post, interna meddelanden och SMS.

Din personliga effektivitet stöds med kalendrar, Att-göra listor och dokumenthantering.

Företagets viktiga information delas av dig

och dina kollegor i arbetsgrupperna.

 

CARL E DATA